Monday 5 July 2010

Saya Budak Baru Belajar

Buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah dapat juga saya menulis blog ini. Ini pengalaman pertama menulis blog. sebelum ni tengok kawan posting blog rase jeles pun ada....
haaa.. skarang dah ada blog mungkin saya dapat berkongsi ilmu yang tak seberapa kepada semua pembaca... sekarang ni saya belum ada lagi idea nak tulis pasal apa. tapi takpe tak lama lagi ada la yang saya dapat nukilkan..kepada semua pembaca harap bersabar...maklumlah saya masih baru dalam penulisan blog ni. kepada old bloger harap dapat memberi tunjuk ajar kepda saya. saya juga berharap semoga Allah dapat membantu saya mmbantu saya dalam mencari idea untuk dinukilkan kepada pembaca...
Go to fullsize image
hmm sedapnya buah cempedak rindu aku kt malaysia

No comments:

Post a Comment