Thursday 6 January 2011

Stress Exam..

Assalamualaikum...ak buat citer pedek ni melalui status kawan2ku sebelum exam...nak exam ni macam2 la ditulisnye.... minta maaf ye kawan2 kerana x minta izin sebelum copy...cerita ini sebagai hiburan bg meredakn stress...hahaha .. jangan marah ye kawan...

EXAM : 9 JAN 11 - ANATOMY
.. study2
Tertera nota di dinding berhadapan meja studynya. Azmir hanya duduk memerhati apa yang ditulisnya dan menghitung hari sebelum hari peperiksaannya.

"woit!! study!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jgn xstudy wohh....nnt soalan anat ko jwb versi bioachem plak..... " jerit Hadi kepada kawannya yang disangkanya termenung...

"Bersetan
ko..da la ak tengah tertekan-tekan ni." balas Azmir kasar

"tinggal 4 hr lg................fuhhhh!!
dah lah aku tak study lagi ni jangan bagi ak tension.byk betol nk kena ingat =_=" ... Ya Allah,aku memohon daripadaMu kefahaman para nabi, ingatan para rasul dan malaikat terhampir," mengeluh azmir sambil berdoa..

"kau tenang jer...ni
Tips motivation brjye di dunia n akhrt..prtm sokmo buat solat sunat taubt sblm buat solat hajat..y ni trbukti ubt mujarabnye, " nasihat hadi kepada teman baikknya .

"da nnti fikir balik pasal exam...kita gi makan dulu .. aku sedang mencuba mengemuk kan diri..mampukah aku????????????????makan 5bijk telur 1 hari..good enough or not??" tanya azmi..

"lebih daripada cukup tu. Belanja la aku telur skali ye,Bait Hasanah,hahaha" balas hadi...




akan bersambung....


da jangan percaya takde sambungannya...hahaha :D merepek suda...


No comments:

Post a Comment